قبرما اماده کنید دارم میام

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

قبرما اماده کنید دارم میام

 

وقتی گور کن آخرین بیل خاک را روی سرم خالی میکنه به آرزو هام میرسم!

ولــــــــــــــی از یه نوع دیگه...

لباس سفیدی که آرزوم بود یروز تن کنم میشه واسم اون کفن سرد

و خونه ای که میخواستم بi همه بگم خونه ی خودمه میشه قبـــــــرم

ولــــــــی  بدون تــــــوووو تنهای تنها بدون دست گرم تو زیر اون خاک سرد دیگه اونجاست

که... از همه ی اون زجه هایی که واسه عشق آتشینم کشیدم راحت میخوابم

بخواب کوچه های سرد و تاریک من دیگه من تو این دنیا ی مهربونی به عشقم میرسم بخواب و من را دیگر زمزمه نکن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,ساعت 20:20 توسط farnaz |